គន្លឹះ១៤យ៉ាងក្នុងការថែរក្សារអតិថិជន

 

ហេតុអ្វីបានជាយើងត្រូវថែរក្សារអតិថិជន?

ព្រោះយើងអាចធ្វើអោយគាត់ទិញសេវាកម្មយើងច្រើនជាងមួយដង។

គន្លឹះ១៤ យ៉ាងដើម្បីចងចិត្តអោយអតិថិជនបន្តប្រើប្រាស់សេវាកម្មយើង។

1. ធ្វើអោយអតិថិជនពេញចិត្តតាមរយះបង្ហាញពីតំលៃនៃក្រុមហ៊ុនក្នងការចូលរួមជួយសង្គមជាតិ។

2. ស្នើរសុំអោយអតិថិជនបង្ហាញពីភាពខ្វះខាតដើម្បីកែលំអរអោយប្រសើរឡើង

3.បន្តរធ្វើអោយអតិថិជនចាប់អារម្មណ៍តាមរយះការផ្លាស់ប្តូរថ្មីៗទាន់សម័យ

4. រាប់អានអតិថិជនអោយដូចសាច់ញាតិ ប្ញ មិត្តភក្ត័ស្និតស្នាល

5. បង្ករភាពងាយស្រួលប្រាស្រ័យទាក់ទងដល់អតិថិជន

6. បង្កើតអោយមានសេវារហ័សទាន់ចិត្ត

7. ផ្តល់សំណងទាន់ពេលនឹងមិនស្មុគស្មាញជូនអតិថិជនវិញករណីក្រុមហ៊ុនខុស

8.បង្កើតអោយមានពាក្យចចាមម្រាមល្អៗពីក្រុមហ៊ុន

9. ធ្វើអោយអតិថិជនមានអារម្មណ័ពិសេសពេលបានប្រាស្រ័យទាក់ទងជាមួយយើង

10. យល់ទុក្ខធុរះអតិថិជន

11. រក្សារពត៌មានអតិថិជននីមួយៗច្បាស់លាស់

12. បង្កើតអោយមានទម្លាប់ទិញសិនចាំអោយលុយពេលក្រោយ

13. បង្កើតកម្មវីធី loyal customer program អោយបានច្រើន

14. ធ្វើអោយអតិថិជនមានការពិបាកក្នុងការប្តូរចិត្ត

Comments

Popular posts from this blog